woensdag 22 augustus 2018

Arte Moderna di Enrica

Mijn Italiaanse vriendin Enrica -ze woont in Haarlem met geliefde Roberto- is grafisch ontwerpster en maakt echt mooie moderne kunst. Zij combineert schilderen met grafisch ontwerpen om haar schilderijen een eigen gezicht te geven. Toen ze de eerste keer bij me kwam eten en het gesprek op Escher kwam, zag ik haar passie voor kunst. Toen ze daarna het dikke boek over Escher op schoot had, zat zij te glimmen als een jong meisje die een kerstcadeautje opent. Prachtige vrouw!

Ik deel haar kunst hier met jullie, wil je ook een echt Acone aan de muur of haar schilderijen exposeren? Klik dan even OP DEZE LINK voor nog meer moois van haar hand. Daar vind je ook contactgegevens van Enrica, je mag op deze post ook een bericht achterlaten voor Enrica, dan zorg ik dat het bij haar komt.

Boekje met haar werk

Sky and Sea acryl op canvas 30x40

Colorful Childhood acryl op canvas 30x40

Contact

Enrica Acone

Geen opmerkingen: