donderdag 6 september 2018

Americano

Hier in Nederland hebben we weleens een koffie gehaald bij de grote Amerikaan. Liever loop ik bij Julia binnen, daar heb ik nog een beetje het idee dat de koffie Italiaans is. Ik heb er zelfs een cornetto crema kunnen kopen, toen was mijn Italiaanse ontbijt pas compleet. De pasta wil ik ook nog eens proberen, misschien als Mich eens avonddienst heeft.
In Italië opent nu pas een filiaal van Starbucks, ook een grote M zie je er nauwelijks, heerlijk!

Ik hoop dat het geen trend wordt, juist de kleine koffietentjes met alleen een bar zijn zo fijn. Bestellen en afrekenen bij de kassa en met je bonnetje je koffie krijgen en drinken aan de bar.
Ciao!

Eerste Starbucks opent deuren in Italië: 'Maar is dat koffie dan?'
https://nos.nl/l/2249235

Geen opmerkingen: