zaterdag 28 juli 2018

Off and On

Gisteravond ging het ineens mis, mijn binnenste was het niet eens met de warmte, het eten en de veranderde routine....de hele nacht heb ik krom gelegen van de pijn...pas na een halve dag kwam het tot rust, ik heb een groot deel van de dag slapend doorgebracht....de hike van Riomaggiore naar Portovenere ging dus mooi niet door.....

Mich is lekker op de rotsen bij de haven gaan zitten lezen en een café al bar gaan drinken. Ook heeft Mich boodschappen gehaald, ontbijtgranen, yoghurt en vers fruit. Alles om de boel vanbinnen op gang te helpen, daarnaast ORS om de nodige zouten en vocht aan te vullen...

Pas laat in de middag was ik weer in staat tot activiteit en zijn we een korte wandeling gaan maken bovenlangs het dorp..een verse Jus en filodeeg-hapje bij Old School Gelateria & Snack Shop ging er wel in...
Daarna weer geslapen...

's Avonds was ik weer enigzins op energielevel en heb gekookt voor ons, heerlijk maaltje pasta pesto met verse groente. Een salade en veel water erbij.....

Na het eten zijn we bij A pie' de Ma een café met limoncello gaan nuttigen, er stond een heerlijk verkoelend briesje....Onderweg kwamen we prachtige planten tegen, die agave is echt een reus.

Nu zitten we heerlijk op balkon, luisterend naar de geluiden van het dorp en genietend van de lichtjes....hopelijk slaap ik vannacht beter..... 

Een dag waarin eten centraal stond, helaas niet op de positieve manier......


Food
Avondwandeling

Geen opmerkingen: